Saturday, November 22, 2008

Dating dengan M.. =)

Have A Nice Weekend!!
he he he.
(^_^)



* Shhhhh. Diam-diam dah tau. Jgn Kecoh2!! =)

8 comments:

PakciQue said...

Uih...ensem nye...

Tapi, nape tak pakai stokin belang n lipstik mcm dia.baru sehati sejiwa..

* ayu * said...

ahhaha...
bermadu lah kita~!!!! uhuks!

Wawa_Nadwa said...

pakcikque:

tu la ingat nk pkai stokin n lipstik cam tuh tapi dia tak kasi.
katenye bi0r dia je yg pkai gitu.
hahhahaha!

Wawa_Nadwa said...

ayu:

owhhh madu ku..
hehehhehe!

Pujangga Asmara said...

Taw dek pakwe wawa nnt world war la..hehe..

Wawa_Nadwa said...

Pujangga Asmara:

hehehe!
sshhhh!
diam2 dah ler.
hiks!

Rashid said...

hi wawa..
eeee tak cukup lagiker pizza yang saya bagi tu? hehe. hiks!!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa...nak patung mekdi tu gak...


=[

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998