Tuesday, November 25, 2008

Bukit Belacan - Part 1

Semalam aku saje amek cuti sebab nak bawak adik-adik gi jalan-jalan, yelakan cuti sekolah ni dorang tak jalan mana pon. Sabtu ahad kan aku kena keje, bwk la dorang hari isnin. Ok la jgk sebab tak sesak dan tak ramai berbanding hari minggu kan, nak mandi pon tak segan sbb tak ramai org. Disebabkan jugak gaji lambat so aku bawak dorang gi bermandi-manda dan berkelah kat BUKIT BELACAN saje. Hehhehe!

Kereta tak leh bwk masuk dalam kena parking kt luar. Parking kena bayo 2 hengget dan nak masuk pon kena bayo jgkkkk. Sorang kena 1 hengget aje. hiks!Nak masuk ke dalam tu punya la jauh, kena la menapak sikit. Mama d0k membebel je sebab kena menapak jauh. Sekali nampak ade nenek tuh jalan terus dia diam. Hehehe!
Yela nenek tu tak bising pon kena menapak, mama yg mude plak bising. =)
Seperti biase HARUS ade gambo aku la kan. =)Penat berjalan mesti kena berhenti jap amek gambo, kt tiang ni pon jadik.
Kenapa ku pkai selendang ini?? Yelakan.. Dari umah dah siap2 pkai baju nk mandi sampai2 trus terjun je. Hehehe!Menapak jauh sebab carik pot yg baekkkk punye pastu letak barang terus terjun. Hahhaa! Gambo mandi tak dapek nak tempek sebab tidak sesuai ditonton umum. hiKS!

Disebabkan gambo aku tak sesuai ditonton aku tempek la gambo dak kecik ni. Sebenarnya nk tunjukkan air sungai ni mmg jernih dan bersih je. Takyah nk gi jauh2 kt sungai congkak ke sungai gabai ke hape ke sini ok ape , tak rmai sgt. Kalau nk air yg dalam gi atas ckit tapi kiteorg ni sekadar nk rendam badan takyah la gi atas nuuu.. Penat weyh nk jalan.

8 comments:

ku tak sempurna said...

mak aiihhh... kena bayar ke skrg ni...

ada jumpa belacan tak kat sana?? pelik skit aku ngan nama bukit tu

[yAN!e][pUTraJAya] said...

citer dier pun ada episod...

tu dia...siap sedia nak mandi dah ek dik...

hehhehe

honeysour's blog said...

alahai..baik punyer pose dak kecik ni,...

Wawa_Nadwa said...

ku tak sempurna:

takde la plak aku jumpe belacan.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

yanie:

kekkeke!
wawa ik0t akk la ni.
cam drama bersiri plak
=)

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

tu br dak kecik tu posing.
yg besar2 posing tak tgk lagi.
hahahha!

* ayu * said...

bestnya g picnic!!!!!
akak lama x g picnic..

and gamba last tu sangat comey!

Wawa_Nadwa said...

ayu:

best!!
yela ashik keje je pegi la picnic kak.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998