Tuesday, November 25, 2008

Bukit Belacan - Part 2

Bukit Belacan ni terletak di Ampang yer kawan-kawan, kalau org ampang ni tau la kot. Sebelum pulang kena la amek gambo kenangan. Adoii letih bergambo je. Hahaha!
Kalau kt sini nak tukar baju ke hape ke agak susah sebab tandas dia jauh dan berbau busyukkk. Tak sanggup aku nak masuk, dah la busuk seram plak tuh. Kang tgh2 tukar baju ade plak kamera plak kan. Tak pasal2 masuk youtube. Hehe!
Masa kitaorg pegi tuh rmai budak2 sekolah je, datang berkumpulan naik basikal. Ntah mak ayah tau ke tak tuh. Kalau ape2 terjadi kan susah. ish!Tgh syok2 jalan kami diganggu oleh sekumpulan nyet nyet. Adeyhhh!
Aku ngn adik pompuan jerit aar. Hahaha! Bdk2 kt ctu gelak je. Siot je taw!

Dalam byk2 nyet nyet ni yg besar ckit, muke simpati je mintak makanan la tuh. Mano ado nak kasi pon. =)Mama dah ready ngn payung kalau2 nyet nyet ni terkam ke kan. Mau kena hambat ngn mama sbb ko kaco anak dia. Hehe!Jumpe la plak bdk ni siap bwk ngn nyet nyet dia. Jinak aje!
Dik! nak pegang bleh tak?? Tanye tu cam berani je pengang padahal takot.
Tapi pegang la juga sebab nmpk comei je nyet nyet nih.
Pegang sebelah tgn je, mane tau kot dia terkam aku dh ready nk campak. hiks!Peace! J0m balik.
Ma, tetibe teringin la nk nyanyi. J0m g karaoke nak !!

Takmo la mama pkai selipar je nih.Malu laa!

Takpe akk pon pkai selipar je pas nyanyi 5 6 lagu kite balik lah. Bkn senang akk nak amek cuti bwk korang sume jalan2.

Yelaa. Kejap je tau!

Okeh boss!! =)

Hehe. Next entry yeah..



19 comments:

Nurmala said...

lama dah akak x g bukit belacan.
wak!!! wawa berani yer pegang monyet tu??

university said...

mampir...ah

university said...

mampir yang kedua

Mohd Kamal said...

musim ujan pn sompat laie pi piknik. heran gak nk masuk pn kena bayaq.. klu kawasan terjaga bersih xpe gak!!

Farazila said...

lorh..wawa org ampang ker..
sama la dgn lilo..
apa macam bukit belacan??
ade lawa ka itu tempattt

Rashid said...

jom kita duet sama-sama..
lagu p.ramlee, "aya cik citi".. hehe

Luth Textile said...

comei eh wawa.. ada ke pakai bj
kale putih

tak koto ke?

salam kenal yaa

z@md0tc0m ^^ said...

dah 7 tahun tak pegi bukit belacan ^^
ermm air cantek lagi tak? ^^


p/s: selalu mandi kat sg cincin je

Rashid said...

wawa..
eee nampak tak bawa balik satu..


Teringat memori lama. ada kawan kena tarik rambut dek sekor monyet. apa lagi, ketawa nak pecah perut saya melihatnya.. dahlah rambut kawan sy tu panjang yg teramat..

Wawa_Nadwa said...

nurmala:

sebenarnye tak0t.
tapi nmpk comel je tu beranikan diri pegang. =)

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

tu la kena bayo.
ok la jgk.
kira bersih la ckit.
klu tak bayo tak tau camne ghupe tempt tuh.

Wawa_Nadwa said...

farazila:

ye sy org ampang.
hehe!

kira okey la.
=)

Wawa_Nadwa said...

rashid:

aiyaa.
mau duet ka?
mari2!!
hehehe!

Wawa_Nadwa said...

luth textile:

a'ahh.
nape wawa pkai putih kan?
hehe.
saje je ske2.

Wawa_Nadwa said...

zamdotc0m:

cantek la jgk.
terjaga la ckit.
=)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

dik...kamoo jumpa kawan kamoo kat sana ek...comel nyer die...kekkekek....

* ayu * said...

nyet nyet cam stone je muka dia ek?hahahaha..

karok?? laaayyaann!!!!!!!!!!!!!

Wawa_Nadwa said...

yanie:

hahhaa!
nakal eyh akk nih.
sekeh nak?
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

karok aar ape lagii..
hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998