Saturday, November 22, 2008

Bertugas Kaunter

Hari ini aku kena bertugas jaga kaunter. Pagi-pagi plak ujan, adehh cam malas aje mau ke keje. Dari pagi pul0k aku d0k 2 3 4 jam sunyi sepi je kaunter. Bertambah-tambah la ngantok la aku ni haa. hiks!
Tgk je akak sebelah aku nih. D0k sampai sampai camtuh sekali kebosanan. Dah la pregnent, agaknye dalam ati tuh "baik aku d0k umah tido lagi bagus". Hiks!Tujuan aku menempek kaki aku ni sebenarnye untuk memberitahu bahawa yang aku keje hari sabtu ni goyang kaki je la sampai k0l 4 ptg. Wahahhaha! Incik Apai jgn marahh haaa. =)

12 comments:

Pujangga Asmara said...

Ingat nak tayang kasut ler td...hik3..

megat said...

cantik kasut tuuuuuuuuuu

Wawa_Nadwa said...

pujangga asmara:

ish.
xde la nak tayang2.
bkn cantik p0n.
haha!

Wawa_Nadwa said...

megat:

erk!
yeke.
maceh la ssh2 je puji.
=)

MamaSofif said...

kalo dh tahu goyang kaki nape tak turun jb..sambil goyang kaki umum nama graduat ade gak masyukkk.....

* ayu * said...

sandal cun!!!
pinjam, buleh?
hiks!

Mohd Kamal said...

ada lag keorg yg keja ari sabtu??? syok nye menarik selimut!!!!

S h i n o said...

Senang nye kejee....huuuii

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ni entry nak tayang kasut kot dik...hehehhehe...sunyi sepi...kalau cam nih..akak pun ngantok...ekekekke

Wawa_Nadwa said...

mamasofif:

haa..
m'gu depan wawa turun jb.
kena kursus induksi.
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

blehhhh!
amek le.
kaki akk saiz ape??
hiks!

Wawa_Nadwa said...

mohd kamal:

saje je keje.
lgpon xde ape2 program.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998