Wednesday, November 26, 2008

Tag oleh Kak Mar

Aku telah di tag oleh Kak Mar yg berade nun jauh di perantauan. =)
Kepada Cik Anis, wawa masih berhutang dgn kamu tag. Jangan risau wawa akan buat tapi sekarang sibuk sikit dengan keje terpaksa ditangguhkan buat sementara waktu.

1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman Anda
  • Romantik
  • Menerima diri aku seadanya
  • Comel & Good Lo0king
  • Bertanggungjawab
  • Berkarier (xmo malas keje eyh)
  • Pandai memujuk =)
  • Rajin. Pandai wat keje umah. Senang nnti.. hiks!
2. 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
  • Perasan encem
  • Cakap besar
  • Bodoh sombong
  • Suke mainkan perasaan org
  • Tak hormat org (kurang ajaQ)
  • Pemalasssss
3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati
  • Suka sangat2
  • Bahagianyeeee
  • Berdebar dup dap dup dap
  • Senyummmmm je
  • Teruja
4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
  • Mane2 je lah (malas nk pikir. Haha!)
5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
  • Kasih Sayang
  • Nk masak kan utk dia.. hiks!
  • Hadiahkan dia baju jersi MU.. keke!
  • Baju kaler pink. hehe (kalau tak pakai siap aaarrrr)
  • Perfume
  • Layanan istimewa. cehh! bwekkkk.. geli plak.. hehe
  • Ape2 je la yg dia ske.. (Adoii.. pening nk pikir)
6. Tajuk lagu yang akan anda nyanyi kan kepaa pasangan anda
  • "TERIMA KASIH CINTA" - Afgan (Walaupon tau dia tak ske lagu ni nak nyanyikn jgkkkk)
7. Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini....
  • Honeysour (mmg salu mintak di tag. kekekke)
  • Zura
  • Zira
  • Jijie
  • Kak nurmala (walaupon akk malas nk buat tag nak kasi jugak =)
  • Mohd kamal
  • Wan Fadhilah

8 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ni mesti perasaan kamoo kat LAN ek...muehhehee....

honeysour's blog said...

ok aku wat nanti..hahahhahaha

* ayu * said...

fuh lega!!!!!

Mohd Kamal said...

ala malu la nk wat tag ni..
on behalf jiran sebelah umah leh ker???

Wawa_Nadwa said...

ngade2!
malu plak.
sekeh kang.. buat jgk. ihihihi.
=)

Wawa_Nadwa said...

yanie:

yo lah.
pd sape lagi kak.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

honeysour:

buat jgn tak buat.
=)

Wawa_Nadwa said...

ayu:

hehehe.
lega ye kak!!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998