Friday, November 14, 2008

Aku dan Dia

Tag lagi..!!!
Ye ye ye!
Aku di tag tagi, kali ni aku di tag oleh Cik Ceera.
Siap kate padan muk0 lagik tau.
Kijam tau akk neh. Haha!

Kak, kena tempek gambo gak ke??

Tak tempek pon takpe kan kan kan??
1. What is the relationship of you and him/her?
Teman tapi mesra. Buleh tak gitu.. hee!

2. Your 5 impressions towards him/her
  • ske membebel
  • Romantik kot. Haha!
  • Kuat cemburu.
  • peminat arsenal
  • ske pakse (salu buat aku naik hangin)
3. The most memorable things he/she had done for you.
Bile aku sakit sanggup datang jauh semata-mata mau bwk aku ke klinik.
(alaa.. dok bangi je. jauh d0k?.. haha!)

4. The most memorable things he/she have said to you?
Alaa.. Kena bgtau gak ke?? Takyah aar. Maluu.. (*_*)

5. If he/she become your lover, you will...
sudah tentu mau kawenn..

6. If he/she become your enemy, you will...
buat bod0 je!

7. If he/she become your lover, he has to improve on...
belajar memujuk yerr.. Sbb aku kuat merajukkk! hehe..

8. If he/she become your enemy, the reason is...
curang, kuar ngan perempuan lain..

9. The most desirable thing to do on him/her is?
hmm. Masak tuk dia kot..
Kalau dia komplen, tu adalah masakan terakhir aku masak untuknye. Haha!

10. The overall impression of him/her is...
Comel sgt (bg aku lah). hiks!

11. How do you think the people around you will feel about you?
Pompuan yg jalan sgt lajuuu..

12. The character of you for yourself is?
Cepat naik hangin dan cepat terasa.
Malas nak layan kalau org suke ngata aku, dengki kat aku atau ape2 la.

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
Suke nau jaga hati org, tapi org tak jaga hati aku pon.

14. The most ideal person that you wanna be is?
Syaidatie Nadwa..
Aku loh. HIks!

15. For the people who likes you, say something about them.
Toce toce! Terharu nyeeerrr.. Susah2 aje taw!

*Kak Ceera dia buat sampai 16 je tapi aku ni buat sampai 15 je okey! Sbb maleh nk tag sape-sape. Kang tak pasal2 aku kena marah. Huhu!



6 comments:

ezo said...

hoyeah~

selamat tak kena tag

hihi

z@md0tc0m ^^ said...

keh keh keh..
macam kelakar.. ^^
kalo dia komplen ini masakan yg terakhir..keh keh keh ^^



p/s: komplen mamak buat teh tawar ^^

Wawa_Nadwa said...

ezo:

haa..
tau tak0t!!
=)

Wawa_Nadwa said...

zamd0tc0m:

hehe!
so baik jgn komplen.
ckp je la sedapm, amek la ati ckittttttt!!
hahahahha!

~ochie~ (^_^)v said...

salam.. wawa. rajinnyer dia wat tag.. huhu

Wawa_Nadwa said...

ochie:

hiks!
saje buat2 rajin.
huhu!
(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998