Friday, October 17, 2008

Sehati Berdansa (Musim Ke-2)

Sehati Berdansa adalah program hiburan yang menampilkan personaliti popular Malaysia menari berpasangan di hadapan penonton. Mereka akan mempersembah tema tarian yang ditetapkan setiap minggu.

Cerita di sebalik tabir persiapan mereka di rumah atau di studio pasti menyentuh jiwa penonton.Penonton juga akan didedahkan kepada persekitaran kehidupan seharian personaliti dan pasangannya.

Setiap pasangan akan menari untuk pusat kebajikan yang telah ditetapkan untuk mereka. Penaja akan mendermakan sejumlah wang sekiranya mereka berjaya meneruskan persaingan.

10 selebriti bersama pasangan masing-masing akan menonjolkan bakat terpendam mereka untuk menari. Mereka 20 individu yang datang daripada latar belakang dan kerjaya yang berbeza. Namun, hanya SATU (1) pasangan selebriti yang bakal bergelar Juara Sehati Berdansa Musim Kedua.

Sasha & SalyoPengalaman dalam tarian?
Sasha pernah menyertai kumpulan Elite dan Salyo pernah mengadakan persembahan R&B sebelum menubuhkan kumpulan yang memenangi anugerah iaitu REBEK. Kami berdua gemar menari tetapi tidak pernah terfikir untuk melakukannya secara professional. Tetapi kami akan memberikan yang terbaik untuk program ini.

*adakah pasangan ini mungkin akan jd juara?? hmm.. no komen.

Arsat dan Noraini MoratPengalaman dalam tarian?
Tiada

*Arsat ni bekas pemain bola (selangor). Bleh ke pemain bola menari? Adakah same ngn Azman Adnan(musim pertama)? Marilah kite sama-sama saksikan.

Sabrina Ali & ShahrinPengalaman dalam tarian?
SABRINA – pernah mengadakan persembahan tradisional
dan moden semsa sekolah rendah. Ahli pasukan sorak di sekolah menengah dan ahli Kelab Tarian di kolej.
SHAHRIN – TIADA

*gaya Sabrina ni mmg cam pandai menari, tgk je liuk lentuk nye. Hubby dia plak tak ade pengalaman, camne la ghupenye yer? huhuhu..

Jamal & FaridahPengalaman dalam tarian?
Jamal – Mengambil kursus Tarian Moden di kolej
Faridah – Penari joget dan zapin di universiti

*haaa.. amek ko. Masing-masing ade pengalaman dlm bidang tarian. Tapi bleh lagi ke menari? T'guuuuuuu.. hiks!

Khai & RosmaPengalaman dalam tarian?
Khai pernah mempunyai sebuah kumpulan bergelar (KLC - Kuala Lumpur City) yang sering memenuhi masa lapang dengan aktiviti manakala Rosma berminat dengan tarian kerana pernah menyertai Yayasan Kuantan sebagai penyanyi dan pada masa yang sama memerlukan beliau menari

*khai dan rosma ni dh tentu tau basic tarian, dlu kt AF mesti dh blajo. =)


Lisdawati & FauziPengalaman dalam tarian
Tiada pengalaman

*ni lagi takdo pengalaman. Sorang pengarah, sorang lagik pelakon. Bleh ke manari nih? hmm..

Mazin & Manisa
Pengalaman dalam tarian?
hanya sedikit pengalaman menari secara sosial

*pasangan ni aku kurang kenal ckit. Tapi si Mazin ni salu nmpk dlm iklan2. erk?

Amyza Adnan & IzharPengalaman dalam tarian?
Tidak pernah terlibat secara serius dalam mana-mana pertandingan tarian tetapi berminat untuk mempelajarinya.

*pasangan ini plak? bleh ke menari? T'gu je lah.. ;)

Ani Mayuni & ZairiPengalaman dalam tarian?
Tiada

*Ani Mayuni ni bleh nari kot, mungkin la. Suami dia ni plak?? hmm

Ashed & Shima
Pengalaman dalam tarian?
Ashed tidak pernah mempunyai pengalamn dalam menari manakala Shima pernah terlibat secara tidak langsung dalam bidang tarian menolong makciknya yang juga merupakan isteri kepada Pak Ngah

*Ashed ni buleh ke nari, yelakan penyanyi rock. Huhu! Tak sabo mau tgk. =)


Sumber : Astro

*************************************
Sebenarnye aku minat sgt menari atau tgk org menari. Artis cam Jeniffer Lopez ke? Britney Spears ke? Adam(AF 2) ke? Cam best je kan kan. Sape mau menari dengan ku?? Ade x?
Hahaha! =)

35 comments:

Anonymous said...

rosma ngan khai mesti dapt vote tggi punyer..kan?kan?

~kazira yg malas nak naip link~
hee~~

Wawa_Nadwa said...

ku pon cm minat je dgn pasangan ni.
tapi x tau la klu dh nengok nnti ubah angin plak ke.
huhu!
=)

cik wanie said...

wanie rasa pasangan khai dan rosma,
mesti leh menang kann,
heheheheheehehe...

.::c!kzUrA::. said...

ko reti menari ke wa?keh keh...
ajak la ehem ehem ko nari ngn ko.. :p

_ciK ja_ said...

hehehh.. takde pasangan feveret.. hehehe.. tgk2 jelah camne.. ade 2 pasangan yang tak disukai.. khai rosma dan lis fauzi.. heheheh.. camne nie??

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam dik...

ooo ni la dier peserta sehati berdansa musim kedua ek...muehehhe....

Wawa_Nadwa said...

cik wanie:

heee..
x kisah la sape yg menang.
x sabo nk tgk cite tuh.
sape la pandai nari eyh?
=)

Wawa_Nadwa said...

Cik ZUra:

hahahha!
nk terkucil aku zura ko ckp cm tuh.
xbleh aku bygkn klu aku nari ngn dia.
kekekkek!
bgaimakah rupa nya ya??
=)

Wawa_Nadwa said...

cik ja:

xkisah la cik ja xske dorng.
masing2 kan de pebret sndri.
cik Ja tgk tak Sehati Berdansa nih?
=)

Munirah Abd said...

jom2x menari ngan saya hiksss...

1st time masuk blog kamoo..

i like!!!

hehehhe

Wawa_Nadwa said...

Kak Yanie:

a'ah kak ni la peserta Sehati Berdansa tuh.
td pon godek2 web astro.
tu yg tempek cni trus.
;)

Wawa_Nadwa said...

munirah abd:

yey!
akhirnye ade jgk yg mau menari dgn ku.
heee..
=)

HasraRazali said...

kita pn suka tgk org menari dan teringin nk menari..tp kalau dah naik satu tingkat ngn tngga dh mengah...apa kes kan? hehehe

Nad Eusoff said...

tak tawu nak teka sape yg menang..tp i really like the concept of sehati berdansa..tak lah macam realiti tv len..
tak abeh2 nyanyi, nyanyi, nyanyi..hiks

[S]itie [B][U]m [B][U]m said...

suke tgk gaya keras diorng bile menari tradisional.. kelakar! hehe..

ezo said...

erm..x de astro kat bilik ni jadi tak dapat layan..
tapi kalau balik rumah boleh layan...
hehe...

jom menari bersama2..
menari dalam mimpi..
ekekekeke

ezo said...

wawa, pasal pengulas popular tu, kalau wawa taknak nama wawa masuk sekali dalam tu, ezo boleh kasi coding nya..
tapi bila paste dlm komen ni x boleh plak..

jadi, camne ek nak bagi?
ym?

Wawa_Nadwa said...

hasrarazali:

tu la psl.
br naik t'ga 1 tingkat dh mengah cm ner la kan kan kan.
hehhehe.
=)

Wawa_Nadwa said...

nad eusoff:

btoi btoi btoi..
ashik nyanyi je.
ubah angin skit tgk nari2 plak.
huhu!

Wawa_Nadwa said...

siti bum bum:

haha!
tu yg best tuh.
dorng dok nari kite dok gelak kan.
jahat kan kan.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

ezo:

xtau camner ghupe kamu klu nari.
hahhaah!
dlm mimpi??
bleh la jgkk..
=)

Wawa_Nadwa said...

ezo,
coding tuh xbleh ke bg kt mshbox tuh..?
hmm..

_ciK ja_ said...

cikja tgk.. mase vee dan shidee.. tapi tak tgk secara total pun.. sbb mase tu kat UUM.. dah nak abis mase tu.. baru cuti sem.. so adelah yang skip2.. tapi astro biasalah.. dia akan ulang so.. mase tu memang sokong vee ke bintang..:D.. thun nie tgk perkembangan nak suka yang mane.. mane tau dari tak suka tertukar ke suka.. kekekke.. tapi confirm tgk.. yelah tak keje skrang..

ezo said...

x boleh kot..
x muat..huhu

[S]itie [B][U]m [B][U]m said...

penonton mmg jahat..boleh tolong gelak dan tolong vote!! ngeh! ngeh! ngeh!! kejam kite ni.. huhu!!

Hasbullah Pit said...

Terima kasih kerana melawati blog saya

hafreze said...

aq reti menari shuffle jer..haha..itu pn sangkut2. smlm pegi gig lompat2 pn dh kejang otot, lagi nk menari..adeh..

www.hafreze.com

Wawa_Nadwa said...

siti bum bum:

hahha!
bkn ape klkar sgt.
mcm2 ragam ade..
=)

Wawa_Nadwa said...

hasbullah pit:

yeaaa.. same-same.
=)

hafreze:
adek laki ku jgk pegi tgk gig smlm.
dia kate rmai gilew.
nape la ske tempat rmai2 gitu eyh.
hiks!
=)

[S]itie [B]Um [B]Um said...

mcm2 ragam ar.. kalo ct sdiri yg dance..uhuk!! penonton bleh muntah.. haha!!

Rashid said...

menari berpasangan? hmmmmmmmmmmmmm sukar nak bayangkan. Tapi sekarang sedang bayangkan wawa yang menari.. hehe (belum tengok dah rasa suspen jer.. berdebar-debar pula hati. ishhh ishhh. huhuhuu)

zact73 said...

well u have a very nice blog...keep on writing

http://zact73.blogspot.com/

Diana-k said...

wawa...jom kite pi daftar mari berdansa season 3...motip?? lesbo kah? ops..ahahhaa....and motip?? celebrity kah??? huhuuhh

Wawa_Nadwa said...

zact73:
thanks! =)

diana-k:
haha!
adakah kite layak tuk menari bersama??
huhu. no komen.
=)

Signorina Syima said...

rosma dh kurus... kalau dia gumuk macam dulu mesti khai pun tak leh main dukung-dukung dia...

ahaks!! salam perkenalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998