Wednesday, October 8, 2008

Pulang ke KL

Rase kejap je kt kampung pastu dah nak balik KL dah. Hee! Aku dengan adik pompuan aku je la yg rase kejap nye sbb kiteorg blk raye pertama tuh, raye ke-3 sudah blk KL dah. Adik2 laki aku yg dah tak sabar nk blk KL sbb nk kumpul duit raye kt keluarga blah abah plak. Kuang asam btoi bdk2 nih. =)

Adik laki & adik perempuan aku bengang kt akk nyer nih, tahun lepas kasi lebih tahun ni kasi kurang. Weii.. Aku dh kasi ckup baik tau. Tapi adik kecik aku tak kisah, dia kate akk dh kasi kira bagus dari tak dapat langsung. Hiks!So, sebelum pulang biase aar kiteorg adik beradik mesti bergambo sakan nyer. Masing-masing gile kamera woii.. Bile tgk blk gambo kiteorg je. Ya Ampunnnn.. Soweyyy =)
Haa.. Tgkkk kt sini pon jadi taw. Huhuhuhu!Ni nenek aku tapi kiteorg panggil atok. Atok salu pesan jaga diri baik2, keje elok2, jgn nakal2 tapi cucu dia ni nakal la sgt. Dushh.. dushhh!! Atoii.. :DSebelum gerak meh amek gambo rmai2.. Tgk la tuh mate sorang ke sane sorang ke cni, byk nau kamera nyer. Kami adik beradik memilih kaler putih tuk pulang ke KL, ajak abah ngan mama pkai kaler putih 'abah mane ade baju putih, sume baju kaler hitam je haa..' hiks! Kalu dh minat hitam tu kaler yg lain takde dalam simpanan. =)Kiteorg singgah makan kat Perhentian Bukit Gantang, suke singgah sini sbb landskap dia cantek sangat. Lagipon tak rmai org, leceh aar sesak2 nak masuk bilek aiyaq kena beratuq. adoiyaii.. =)Ni kiteorg berhenti kat mane ntah lupe la, tapah kot. Masing2 nk terkucil dan abah sangat penat ngntok mase tuh. Biar abah tido kejap yer, meh kite posing meh pasni takde dah. Tak larat dh , ckup2 la tuh wehh.. Ni adik bujang aku yg amek, jurugambo yg tak bertauliah siap letak buah kelapa lagik. =)

10 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

hamboi2..posing sakan dia sekeluarga...he he he...

tetap menten comey...

(^_^)

Nad Eusoff said...

tetap ye noh ujan tuh ade?
hiks..
adek sis yg kecik tuh pandai benor jage ati kak die nih..

elok ler tuh, yg kak red giler merah, yg pemely sis giler itam..

nad nak giler ape lak ek?
giler pink kang abh langsung tak sesuai!
wahahah

Rashid said...

Wawa,
wahhh macam-macam gaya.. tengok langit sambil menongkat dagupun adake? hehe


Indahnya sungguh semasa di kg..adikku manis cantik bergaya bolehkan abang ikut bergambar sama...

p/s - terasa juga nak bergambar gile-gileer sikit.. asyik ambik gambar skema je. cikgu katakan..

Wawa_Nadwa said...

Kak Yanie,
kate gile kamera, posing sakan la kiteorg.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

nad eusoff,
noh ujan tu yg beria-ria ajak bergambo.
akk dia ikot je.
hee..

hihihi!
pemely nad warna warni.
meriah gituh!
=)

Wawa_Nadwa said...

Cikgu Rashid,

Kiteorg posing mcm2.
Ckp je sume ade cume tak tempek kt cni je.
ahaha!

Shian cikgu x leh p0sing cam gini.
klu anak murid cikgu tgkkk...
ish.. ish.. ish!
(^_^)

piekacak~ said...

hehehehe...comel2 sumee...
sukee sgt posing ekk..
akk kem salam kat adek 2 ekk..hehehe..yg pompuan..=p

Wawa_Nadwa said...

amboi dik,
gataii ko eyh.
sempat lagi tinggalkn pesan.
sekeh kang.
hiks!
=)

Acam said...

Kan kakak dia da marah da tue..haha

Wawa_Nadwa said...

hee..
amb0i acam..
klu gelak kn org no 1 eyh.
dushh dushhh!!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998