Tuesday, October 7, 2008

Kami SENGAL =)

Raye ke-2 ku raye kt kampung plak so ku gi la beraye umah adik beradik mama. Pagi tuh beria-ria siap berbaju kebaye ape bagai, tghari ku tukar pkai suar je. Panasss aar.. heee!~

Pastu kiteorg kena temankan abah gi cuci kete, maklum la jalan kampung becak kete pon kotor. Abah plak pantang btoi kete nyer kotor so singgah gi cuci sat.
Bile dh takde keje gini la kami anak beranak. Hahaha!Tangan adik laki aku beza ngn tangan mama, nk coverline aku ikut abah lah. Hiks!We Love Mama & Abah!!Adik laki haku ni dok KL org tak heran rambut dia tuh, blk kampung kena bahan. haha! Shian ko. Konon rambut cam Noh HUJAN. Takde makne nyer. huhuhu!
Bile mama soh potong aku plak jd batu api, takyah aar potong biar aar bkn salu dia rambut camtuh, ok ape. Mule la dak tuh kembang semangkuk, nyampah hakuuuu. Hee!
Kalau korang perasan keluarga aku sume pkai kaler hitam kan. Kiteorg mmg minat HITAM, baju pon byk kaler itu je la. =)
Sebenarnye belakang kiteorg tuh longkang besar. Eiiiii.. Sib baik takde bau. Heee!!

11 comments:

Rashid said...

salam wawa,

hiiiiiiiii seronoknya tengok keluarga wawa. 'keluarga bahagia'..

wah, baguslah mama wawa tu. sporting habis dengan anak-anaknya. wawa, bisik sikit, "mama wawa tau ke akan 'kenakalan' wawa". huhuhu

nesloais said...

ada plak panas pakai kebaya.. ni mesti jarang pakai kan.. slalu pakai jeans ni ek..

etomyam said...

steady lah, orang kalo dah lawa pakai kaler ape pong namapk cantek n bergaye...steady

p/s kawan minat New Zealand All Black

Nad Eusoff said...

ha'ah le..rambut cam noh ujan..
jadi ler tuh..
hah kembang lagi semangkuk plak adik sis tuh nanti..
hiks

Wawa_Nadwa said...

Cikgu Rashid,
keluarga wawa mmg cam gini.
gile2 ckit.
hiks!

mama mesti la tau 'kenakalan' anak dia nih.
mase yg wawa kenakn kwn arituh dia pon tumpang sekaki jgk.
wahahahha!
=)

Wawa_Nadwa said...

neslois satuuuuuu!!
hiks!

ell0w!~~~~
kite nih ari2 pkai kebaye pkai kurung gi keje.
dh x heran dh bju2 tuh sume.
gi kenduri kawen bju same.
raye pkai same.
heee!!

wawa ni jenis jln laju lebih selesa pkai suar je.
=)

Wawa_Nadwa said...

etomyam,
malu ai taw.
haha!
xde makne nyerr.
tapi seyes HITAM mmg menawan.
=)

Wawa_Nadwa said...

nad!!
baek jgn puji lbih2.
nnti klu dia baca mesti dia bgga.
nyampah haku.
hee!

ala.
takat n0h tuh ape la sgt kan.
x heran p0n.
hiks!
=)

Chuckiesd said...

seronokkan kalau semua keluarga sporting...mmg tak bosan...cam samer jer ngn family aku...

Mama Adib Sofif said...

salam syawal wawa..mmg & fmily 'antu' bergambo..abis mama & ayah dia ajak bergambo..sib baik la dia org sporting...

Wawa_Nadwa said...

Salam Syawal kak.
hehhee!
biase la kteorg.
pantang ade kamera je.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998