Tuesday, October 28, 2008

3 blogger +Open House=Penutup Hari Raye!

Mase berlalu begitu pantas sedar tak sedar lagi 3 hari berakhirlah bulan Syawal. Aku sempat juga menghadirkan diri ke rumah terbuka kawan sekolah dan juga kawan blog.

Hari sabtu aku hanya ada 1 jemputan dari bloggers iaitu Cik Wanie. Terharunye aku bile aku dijemput ke rumah terbuka cik wanie kerna ini jemputan peribadi. Khas tuk VVIP, ahaha yola tuh. Yelakan sapelah aku ini kan? hiks.
Kebetulan hari itu Kak Ceera pon ade dtg rumah terbuka kak wanie ni so aku ade la teman berborak. Baik orang nye, peramah, lembut & s0oo cute. =)Kak Ceera dtg bersama temannye. Tapi aku lupe loh name kwn dia. adoii. Kak, ape eyh name kwn akak ni?? Tak teringat nk tanye name. hahha. Siot je kan. =)Sebelum pulang aku meninggalkan jejakku di guestbo0k ini. Semoga persahabatan ku dgn kak wanie berkekalan. Pesanan utk kak ceera kawin jgn lupe jemput taw. huhuhu!~
Hari Ahad pula aku ade byk jemputan tapi hanya 2 rumah je sempat. Mane2 area ampang je aku sempat terjah, yg jauh2 tuh mintak maaf la ye tak dapat datang! =)

First umah aku gi umah kawan sekolah lama aku, Irma. Ni kira balas kunjungan loh sbb dia udah raye umah aku so sekarang giliran aku pula. Tuan rumah yg berbaju biru itu.+Irma, Wawa, Farziera & Mariam+
Si Akmal & Shahrol 2 jejaka kt belakang tuh, dimana saje ade kiteorang dorang mesti ado. Kira bodyguard laaa. hiks! Mase aku tgh beraya kt umah Irma ni, Kak Nurmala dah call Wawa kt mane ni?? Jadi dtg tak??.. Aku pon Kejap yer kak, wawa kt umah kawan ni satgi wawa dtg eyhh.. Wahh!! rumah kedua sudah menantiii..
Zuppppp!! Larii gi Kg pandan rumah Kak Nurmala, sib baik la aku sgt familiar ini area. Takde la sesat kalau idak mau je pening dok carik lorong. =)
Sempoi je kak mala tau. hiks.
Dan rumah terakhir hari ahad tuh, rumah nenek aku. Dorang panggil makan pon aku lengah-lengahkan sbb aku sgt la kenyang. Adik badik, sedara mara je dh rmai termasuk tetamu lagik ramaii wooo.

Ni gambo tersandar kepenatan. Tetamu mula beransur, ni la kesempatan aku nk landing sambey makan salad buah(sbb salad buah ni yg tinggal). Hihihi!~
Rasenye rumah terbuka yg aku hadiri neh adalah penutup untuk Hari Raya tahun 2008 ini. Terima kasih pada Kak Wanie, Kak Nurmala dan Irma yg menjemput aku ke rumah terbuka kalian. =)



30 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nanti jumpa kak yanie lak ek...

he he he....tak sempat nak pi umah nurmala...

sempat pi umah abg eq jer...

huhuhuhu

Wawa_Nadwa said...

kak yanie:

tu la.
nk jumpe akk plak.
ssh tau jumpe akk nih.
hiks.
=)

Ceera said...

itu namanya kak linda yang oi.. =P anywayssss, suka jugak dapat jumpa ko.. =P

suicideyqa said...

besh! :) hey kak

Wawa_Nadwa said...

kak ceera:

owhh.. linda.
hiks!
sorry lah lupe tanye name nye.

=)

Wawa_Nadwa said...

suicideyqe:

hi adekk!
hi je ke?
bwk la kueh raye ke?
muruku ke?
haha!
=)

* ayu * said...

best nya makan makan!!!!

Wawa_Nadwa said...

*ayu*:

iiyer kak oii..
smpai x larat la nk mkn.
hiks!

Y u Z z 9071 said...

penutup raya...

aiseh baru nak jemput dtg makan open house kat ofis nie

Wawa_Nadwa said...

yuzz9071:

alamak aii..
eyhhhh!!
buleh aje.
jemput la jemput la..
hahaha!
=)

MiSZuE said...

hmm banyaknye g open house eks..mesti pewot kejang kan hehe

Wawa_Nadwa said...

miszue:

a'ah lah.
pewot ni klu bleh ckp dia dh kate
"takmo!!!!!"

=)

Diana-k said...

waa jeless...
dapat jumper kak wanie...ehehhee

Rashid said...

Senyummm senyummmm. Dah, dah agak dah, wawa ni kalau bab berposing memang tak sapa boleh lawan.. hehe

Mohd Kamal said...

best nye dpt raya ngan blogger yg lain..

ezo said...

syoknye pegi banyak open house..

makanan sure sedap2 kan..

PENDEKAR said...

wah meriah betul aku tengok....
he he he

harap korang kekalkan silaturrahim macam nie....sejuk hati ....heh

Wawa_Nadwa said...

diana-k:

jgn ler jeles2.
nnti giliran kamu plak.
=)

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid:

amboiii..
pandai nyerr..
haha!
mane de la.
=)

Wawa_Nadwa said...

ezo:

sudah tentu mknan sodap2.
sume ku sumbat.
pastu mula la perot ni meragam.
adehhh..

Wawa_Nadwa said...

pendekar:

Amin.
harap2 la yer.
=)

lagik byk kwn2 lagi sonok sebenarnye.
huhu!

blog BeliBuy said...

meriahnye...len kali ajak la ek..leh join same

Wawa_Nadwa said...

blog belibuy:

insyaAllah.
=)

Nurmala said...

thanks wawa sbb datang umah akak aritu.. nnt kalau kita jumpa lagi kita gosip² lagi..hehehe~~~

Wawa_Nadwa said...

kak nurmala:

sama-sama kak.
hee.. yolah tuh
hiks.
=)

cik wanie said...

salam adk ku...

disini akk nak ucapkan jutaan terima kasih sbb sudi dtg ke majlis akk,
lps nie tunggu majlis kawin akk plak ok...

wah statment kan...
hahahahahahahah

Wawa_Nadwa said...

cik wanie:

wahh!
kawin pul0kkkzz.
x sabo menunggu jemputan dari mu..
hiks.

kasih mu diterima kak.
=)

twistiesgurl said...

wah...rajinnyer p open house..

Wawa_Nadwa said...

twistiesgurl:

saje je sbb ngh free ms tuh.
=)

POSH76 said...

bestnyer jumpa TOP bloggers...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998