Tuesday, October 7, 2008

1hb Syawal 1429

Sayuuuuuu.. Hati ini makin sayuuuuu~~~ (lagu tokti)
Pagi raye tu aku bangun dari tido termenung sendiri diruang tamu mendengar takbir. Alangkah sedihnye bangun dari tido keluarga jauh diperantauan (kedah je), sepatutnye diumah ade rendang, ketupat dan kuih raye tapi umah aku kosong je. Hahhaa. Apa pon tarak, mandi2 je pastu larikkk gi umah nenek aku. Sebelum tuh mai pose ckit. ;)
Memandangkan ku tidak beraye di kampung bersama keluarga ku so gambo raye bersama keluarga takde. Yang ade pon gambo muke ku, muke adek aku, muke ku muke adek aku, itu je la ku amek. Huhuhu!!~Bersalaman dan bermaafan di pagi raye bersama datuk dan nenek ku yg ku sayangi. =)Gambo yg ni amek lain sbb ku lupe nk pandang kamera. hiks!Gambo yang ini bersama mak uda, adik saudara aku Dayani & Alice.
Gambo Pakcik2 dan makcik2 ku yg lain takde dlm kamera aku la so tak dapek nk tempek dlm blog nih.
Udah2 la tu tgk gambo raye ye, karang korang muak plak kan. Gambo muke itu je, takde gambo lain. Haha! Sabo je la.

Lepas dah beraye dgn sedara mara blah keluarga abah, aku terpakse pulang sbb mau siap2 dan berkemas utk blk ke kampung halaman mama ku. Kiteorg blk kg naik keteapi loh, mcm yg telah ku beritahu harituh dlm entry Tiket Keteapi dan Cuti Raya.. =)


6 comments:

Rashid said...

wawa, adoiiii sopannya.
sangat berbeza masa pakai pakaian sekolah. hiks

nesloais said...

ermm sonok ke naik ketapi KTM nih.. sy xpenah naik le.. komuter pernah laa.. miahahaa..

Wawa_Nadwa said...

cikgu rashid,
ms pkai bj sek nmpk skema je aar.
hiks!

Wawa_Nadwa said...

nesloais,
same je aar komuter. =)
naik ketapi KTM ni sejuk sgt2.
tempat d0k kecik je klu org yg comei2 naik mesti x bape selesa.
heee!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

akak nyer baju raya tahun nih pun kain plain jer dik...huhuhu..lebih kurang nak sama jer baju kita..hehehhe

Wawa_Nadwa said...

erk..
tu pon baju lame kak.
pkai ape yg ada.
hihihihi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998