Thursday, September 18, 2008

Ya Rabbi!! Anak sape la nih..

Hiks! Aku buka je email pagi tadi ade la 1 email yg menarik perhatian ku. Ceh! =)
Alololooo!! Kiut giler gambo bdk2 nih kan kan kan.
Ku tempek kt sini yer tuk tatapan bersama.

-a-
-b-
-c-
-d--e-
-f--g-
-h-
-i-

3 comments:

Rashid said...

salam wawa,
eeeeeeeeeeeeeeeee seramnya. macam anak patung semacam je. kalau saya jumpa sorang-sorang di tengah malam saya pasti lari... Wawa, saya lari bukannya kerna takut tapi sajeeeee jee nak lari. he he

Wawa_Nadwa said...

Salam Cikgu Rashid,
hahhaha!
klakar la.
ingatkan nk lari sbb tak0t.
hiks!
=)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alallalla...tomey nyer....geram nengok..rasa mcm nak babap2 jer...dengan mata shepet diorang tu...kekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998