Wednesday, September 10, 2008

Wow!! Handphone baru tuuuu..

Cakkk!! Hee. Saje je nak wat suspen ckit, takde ape pon sebenarnye. Cume di pagi yang tenang ni ingin daku imbas kembali tepon bimbit ku yg dulu2 mase zaman mudeee. Al-maklum la ade org tuh baru beli tepon baru kan so mari kite tgk teponyg mule2 aku guna eyh.

Haa.. Mesti korang kenal tepon ni kan, tepon yg paling femes duluuuu. hiks! Mase mule2 aku pkai tepon ni la yg aku gune. Senang, mudah di bawa, tahan lasak kalau ko jatuh bape kali pon tak kan rosak punyee. Ehh.. bkn tak akan rosak punyee, cume lambat rosak. Huuu..Pehtu tepon yg kedua aku pkai plak, tepon ni haa model ape ntah lupe aar. Ku beli yang ni kira canggih ckit la kan. Skrin kaler, ringtone pon bunyik besttt. Mase aku beli dlu kira ni yang paling canggih yang mampu aku beli dlu lah. Haha! Photobucket
Teringin plak pkai tepon buka tutup la plak kan. So, ku beli model yang nih. Tepon aku sume aku pkai tak lame. Tiap2 tahun tukar yg baru. HIks! Tapii sume yg murah2 aje yer, ade yg baru ade jgk yg secondhand. Bkn ape cume teringin nk gune tepon lain2. Photobucket
Aku tukar tepon ni sbb tepon yg atas ni dh rosak. Kalau korang perasan tepon aku sume jenis nokia kan kan. Sebab2 nye function nyer senang ckit berbanding yg lain. Tepon ni jgk la yg buat aku nangis bagai nk rak tuh. Hee!
Setelah sekian lama ku menggunakan nokia, akhirnye ku beralih arah jua ke sony ericsson. Heee. Sebenarnye ku mmg takmo gune sony nih sbb tak bape reti nk gune tapi didesak adek kecik ku tuk membelinye. Aku tak berdaya melawan hasutan dia so aku beli la jgk. Murah je. Nak tgk tak?? Hurmmm Takyah la yerr.

Untuk pengetahuan korang sume tepon yang aku pkai sume ku beli sendrik eyh. Takde de mama ngn abah aku nk belikan bkn cam bdk2 zaman sekarang ckp je nk tepon ape senang je dpt. Ku ni dh kje, baru nk rase bende2 ni sume, tu pon ade malaun kate aku nih kaya. Aku tak kaya dengan harta tapi kaya dengan budi bahasa. hiks! Sekian, terima kasih.


*tepon=telipon @ handphone =)

8 comments:

Rashid said...

salam wawa,
'kaya dengan budi bahasa' tu yg abg nak dengar..bukan setakat kaya dengan handphone je. hehe
Jelas keinginan kita juga akan berubah dengan berubahnya teknologi.

Wawa_Nadwa said...

Bangun sume!!
SELAMAT PAGI CIKGU!!!
=)
Terima kasih sudi mengKOMEN di blog wawa ni.
Mane de kaye dgn hp!!!
memandai je tau.
haha!

Zaidi Zainal said...

hemhh banyak juga hp awak tu ya.... ok dik wawa...salam kenal....

Wawa_Nadwa said...

eh bkn2.
tuh hp yg d0lu2..
skrng sume udah dijuaL.
ade 1 je yg gune.
heee. =)

ellyn said...

hai wawa..

wawa carik kat www.giselejaquenod.com.ar

kat situ ada free template wawa tgk la..

gd luck!!

Wawa_Nadwa said...

ok kak.
thanks!
=)

syafiq said...

hye wawa...wah byk btul tukar2 tepon...jgn nnti suami pon nk tukar2 sudah..hehehe

Wawa_Nadwa said...

amb0i syafiq.
xkan la wawa nk tukar suami cam tukar hp plak.
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998