Wednesday, September 3, 2008

Ngant0k nyer!


Huh! Hari ni tak tau la mengape diri ini ngant0k beben0r. Nak kate bgun awai masak untuk sahur, tak la jgk. Opss! Kan dah kant0i nmpk sgt sahur tak masak sebab2nye saye ade mama yg masak kan. hiks!

Aku agak susah nk bgun sahur sebenarnye. Selagi mama tak gegar pintu bilik aku tuh, lagik la ku tarik selimut. Hari pertama bgun senang je, excited nk bersahur. Masuk hari kedua ketiga cam dah susah ckit. Tgk la hari2 yg lain ku bgun ke tak nnti. Heee. =)

Ku rase bkn aku je yg ngantok, bdk2 ofis nih pon same kot. Sunyi sepi je ofis ni berbanding hari2 biase. Masing2 nunggu bile la nk kol 4.30 nih. haha!

6 comments:

etomyam said...

cutenyee...

.::kAziRa::. said...

betoi2..
aku ngantok tahap cipan ni..
apesal sekejap je rehat ni..
hadui...

Wawa_Nadwa said...

nk blk awai nyer psl kena la rehat kejap je.
huk3!

.::c!kzUrA::. said...

tu la..aku pon 2x8 gak ngntok, same ngn korg...adehhh tak tahan tol mate nih...

Rohaizan said...

semangat sikit... lagi 25 hari jee :)

Wawa_Nadwa said...

yey!
hari ini rehat lame ckit. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998