Tuesday, September 2, 2008

Kawan2 ku. ;)

Terubat rindu rasanye bile dpt jumpe kwn2 sekolah hari ahad arituh. Tertibe je teringat nk msj n nk ajak dorang2 kuar. Dengan 1 msj je "Uit! J0m kuar?" dorang sume reply OK. Huhuhu! Pastu d0rang ajak main bowling la kan ape lagik. Adoiiiiiii!! Ku taknak kecewakan hati kengkawan ku main la jgk, yela ku yg ajak kuar pastu taknak main nnti dorang kate ape plak kan. =)

Ni Amal dan Shahr0L.
Dorang kt PD siap mms gambo dorang. Ceh! Dorang kate cam tak caye je aku msj ajak kuar, dorang rase nk berlarik je blk KL sbb tak caye nyer pasal. Si0t je korang eyh!! Tapi ktorang jumpe jgk, pas dorang mandi manda trus blk sbb nk j0in kteorang. Bguih bt0i bdk2 nih. Bkn senang tau aku nk ajak lepak. Haha!Me and Farziera.
Ingat lagik mase sekolah dlu, dia ni rabun tapi takmo pkai spek. Tukang baca nyer haku ni haa. Mula2 ok la kan, dh lame2 tu hangin jgk haku. Haha!Irma and Farziera.
Hm. Tak sangka kiteorg ni dh 22 tahun dh. Rase cam sekolah lagik. Hiks! Dulu ms sekolah, ari jumaat je kiteorg gi main boling. Kira 1 kelas jgk la join. Pas bdk2 laki solat jumaat je kiteorg kumpul kt AP ni ha. Skrng ni nk kumpul 1 kelas mmg tak mungkin la kan. Walaupun masing2 d0k ampang mmg ssh la dpt kumpul blk cam dlu. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998