Tuesday, September 16, 2008

Jgn suke2 bg no tep0n sy kt org lain!!!!!

Semalam ade la mmbr lame aku msj kt hp. Mmbr tu pon aku kenal mase wat Pameran Expo pendidikan kt Ip0h kot. Dia jaga booth tuk UM dan aku jaga UTM. Kebetulan dia baik dgn staf utm sorang ni, sbb tu la kiteorg leh kwn. Kwn je tau tak lebih dr itu, kena bgtau siap2 kang ade org salah phm plak. kekkekeke! Dah lame jgk la tak contct dia semenjak aku tuko no hp nih.

Ntah camner dia tau no aku pon x tau lah, katenye dia dpt no aku bdk2 opis yg kasi.
Hurmm.. Sape yer yg kasi?? Suke pas2 no tepon haku tau. Ishhhhhhhh!!!!

Mase dia msj aku tu, tetibe dtg nakal aku ni nk kena kan dia. hihihiiiii..

Bdk UM - "Salam.. Nie wawa ye?"

Wawa si bdk nakal - "xde la abah wawa"

Bdk UM
-
"Eh!.. Abah wawa? Minta maaf pakcik.. Saya f dari UM. Tadi sy minta no wawa frm office. Dia org bg no nie.. Maaf pakcik. Boleh sy dapat no tepon wawa.


Wawa si bdk nakal - Sape plak malaun suke2 bg no tepon ank aku kt org. Hm. Suke nau pas2 no org. Amek ni. Jagan kacau anak pacik mlm2 yer. xxxxxxxxxxxx

Bdk UM - InsyaAllah pakcik. Tq very much pakcik. Selamat menyambut ramadhan dan slamat hr raya yang dh nk dkt nie. Skali lg maaf zahir dan batin.

5 minit kemudian baru dia perasan kot aku mainkan dia. hiks!


Bdk UM
- he he he ha ha ha

Wawa si bdk nakal - hahhaha. hehhee. uhuhuhu! Maap pak gurau2 ramadhan. ;)

hmm.. Sebenarnye aku ckup tak suke kalau ade kwn2 pas no tepon aku kt org2 tertentu. Suke2 hati makcik pacik dorng je bg kan, kalau bgtau aku dlu takpe la jgk. Sbb tu la aku amat kedekut kalau org mntk no tepon aku. dan sbb itu jgk byk kali aku tukau no tepon. hiks! Phm2 je la yerr.

14 comments:

Rashid said...

salam wawa (ketua kelas?),

eh, nakal betul wawa ni. pekenakan orang. kesihan kawan tu.

Rupanya kenakalan wawa ni bukan dalam kelas je tapi di luar kelas juga. hehe

wahhh jaga benar no tel ya. ini tentu selalu kena kacau ni..

Wawa_Nadwa said...

Salam Cikgu Rashid, ;)

haha!
bkn ape saje je gurau2.

Bkn ape salu diganggu dgn panggilan yg kurang menyenangkan.
Pastu cube g'gu umah tangga org je.
ahaks!
=)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ha ha ha...
nakal ek kamoo wawa...cubit kang baru tau....

akak pun pernah kena kacau cam tu dik...bila akak suruh member cek kan no.hp tu...memang akak tak kenal...bahaya arr orang2 yg suka kasi no henpon kita kat owang lain nih..

sweethOneY said...

hihii
memang tak suka org kasik no sukak ati dia je..
bukan no jer, id ym n segala yg bersangkutan..tp klo url blog tu xpe :P hahaa..[tetibe]

nakal gak ek ko ni wawa..
meh piat tinger sket :P

Wawa_Nadwa said...

hahaha!
tau xpe sweethoney.
xske lah bg no tepon kt org.
klu blog xpe.
hiks!

nawuza said...

biase la..lelaki pantang tgk dahi licin..kuang3..tp saudari pny dahi licin ke?..

Wawa_Nadwa said...

nawuza,
maap dahi ku tak bape licin l0h.
hmm.. d0rng rabun k0t.
hiks!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

WAWA...

keh keh keh...tu la pasal nyer..
hedpon akak sampai dah rosak...
wayar dia dah berpintal2...kekek..
pastu yg lama tu dah bleh dengar sebelah jer..

terus akak terjah alamanda...
beli hedpon baru...
tak dak hedpon...tak leh nak wat keje...sayu jer hati..kekek

Wawa_Nadwa said...

kak yanie,
wawa mls nk beli yg baru sbbnye kt opis ni masing2 dngo lagu sume kuat2.
sorg pasang lain sorg lain dh la wawa dok tgh2..
p0ning pala den ni haa.
he he he!

Anonymous said...

cikgu rashid???wawa dlu bdk maktab sabah ke??

Wawa_Nadwa said...

eyh.
tak lah.
sabah p0n wawa x penah jejak lagik.
=)

Pujangga Asmara said...

Standard la wawa..Wawa mmg lah akan sentiasa dicari...tgk la tue,sehinggakan smpi sanggup call ke ofis..Biasa lah,org cantik la katakan..

NazieraYahya said...

hahaha
ade idea..
orang kacau je
cakap ni bapak dia.
anycan help you
? hehe ;D
salam pekenanlann

Wawa_Nadwa said...

naziera,
hehe.
sape soh kaco kan.
kena kn ckit.
ckit je tau jgn lebih2..
kesian plak.
toinggg!!

Salam Perkenalan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998