Wednesday, September 17, 2008

Geram di pagi hari..


Pagi tadi aku masuk ofis dengan muke tak bleh bla menahan geram, marah dan muke cam tak bersalah je masuk ofis hari ni. Sbb2 nye aku dh dtg lambat l0h! ish..

Ni sume gara2 kesesakan lalulintas yg amat teruk. Aku ingat arini public holiday takde la sesak sgt kan. So, ku keluar ldr umah lambat ckit la dlm 7.15.

Sampai2 je dpn risda (ni kalo org ampang tau la kot) dh sangkut. Aiyakkkkk! Dah la sangkut 30 minit, yg pak polis tuh lepaskan 3 4 bijik kete je pastu dh tahan kete lain. Yang heran bin muskil nyer hari ni lagik teruk berbanding hari2 biase. Sbb ape yer?? Aku rase mesti dema2 yg pegi kje harini yg tersangkut tuh dh sumpah seranah kt pak polis tuh. Dh kurang pahala pose korang. hiks!

Aku bkn geram ape, yela aku ni kan br lapor diri jwtn tetap kan so taknak la prestasi aku bur0k sbb dtg lmbt. Sejak itu aku jaga laporan kedatangan aku tapiii hari ni aku dh dtg lambattt. Alorrrrr.. Menci nyerrr!!




3 comments:

Niezzam said...

Dokek yo ngan tmpt keje gue. Arini kan selangor cuti, kalo selangor cuti kl msti jem punye le, hehee. Bulan pose kna bnyk bsabo cik wawa.

[yAN!e][pUTraJAya] said...

bila wawa dah start marah..kekkekke....siap guling2 atas lantai..kekekke...biasa la dik...kl still keje..selangor jer coti2 mesia...(^_^)

Wawa_Nadwa said...

owh.
yeke d0kek.
nih dh sabo tahap cipan aar nih..
hiks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998