Monday, September 8, 2008

Demam la pul0k!



Ni nak habaq mai nii.. Cek tak bapa sihat hari ni, taktau napa demam ni tak kebah2 dari hari jumaat. Dengan batuk, selsema, sakit tekak dan sakit pala, ku masih gigih puase sbb maleh nk ganti byk2 nnti. Hiks! Lagi bertambah teruk bile hp plak rosak, wa nangis bgai nk rak tuh bile hp tu rosak. Mcm tak caye je kan kan. Hiks! Terkezut mama dan adik2 tgk aku nangis. Hahaha! Sensitif la plak kan dah la aku ngah tak sihat, yela sume nombor ku simpan dlm hp tuh. So, ku sekarang takde simpan 1 nombor pon. Kalau korang ade msj2 tuh mesti ku akan tanye dlu Sape ni?? Sape di sanee??. Heee!! Bak kate mama, hp tu ibarat nyawa ku, akan ku bwk kemana saje bersama-sama. hiks! Buat masa sekarang aku tak pkai hp lagik, so sape2 yg msj ku tak balas2 tu harap maap la yer! =)

Sekarang ngah berpikior, nak hanto servis ke atau beli yg baru je?? hurmmm.. Adehhh!! Huhuhu!!

*hp = telip0n bimbit =)

6 comments:

anis said...

alahai cian dia, tah2 denggi tu.. minum 100plus byk2 waa.
dapat BONUS beli la hp baru,3310 ke kikiki N95 best cikit. jgn marah.

Wawa_Nadwa said...

Maceh!!
alor.. bonus p0n ckup wat taik gigi jerk.
kekekeke!
0pss! =)

anis said...

ala, byk la tu.. dapat gak wat t...
g....

kumpul2 la duit balik kiki

Zyma Saad said...

Cian nyer adik akak yang sorang ni....demam la pulok. How are you now? Getting better? Cepat2 sembuh ye....
Dapat duit Raya nanti, beli hp baru ekkk....boleh call semua rakyat Malaysia termasuk Akak...hhihihiih. Take care,Dear.

Wawa_Nadwa said...

alhamdulilah,
wawa dh sihat skrng.
cume selsema je masih x kurang.
skrng ni nk batuk blk.
atoiiii.
=)

wah!
akk zyma ni cam perli wawa je.
ahahaha.
;P

ChiLaBaey's said...

Alamak wawa... dah jatuh ditimpa tangga lah pulak.... kesian dia.... Domam lagi ko...?? Ubek dah makan..?? HP sakit jugo ko? Boli barhu lah wawa.... kalau repair pon samo yo macam boli barhu, baek boli barhu... nanti den tambahkan duit nyo... buleh..?? Den tambah seposen bagi gonap pado ringgit terhampir... )macam soalan matematiklah pulak...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998