Wednesday, September 24, 2008

Cuti Raya

Haa.. Korang mesti sudah apply cuti raye kan kan kan.
Begitu jgk dgn aku, baru 7 hari puase ku dh apply cuti awal2 dah. =)
Aku apply cuti 2 hari je, 30hb start cuti dan 6hb aku dah bertugas semula.

Bagi yg telah sedia maklum, aku kan raya pertama kt Kole Lompur so mlm tu br aku akan blk ke kampung halaman mama di Kedah darul Aman, naik ape lagik naik tut tut!!(bkn tut tut yg kt thailand tu tau tapi keteapiiiii. huhu!)

Sebenarnye lain rasenyer bile raye kt KL nih. Org kate, ni org yg kate la raye kt KL ni teramat la sunyi dan bak kate nesloais aku ni leh tido guling2 kt jalan. hiks!
Walaupon aku akan beraye kt KL, tapi aku tetap tak sabar nk blk kampung.
Al-maklum la tiap2 tahun raye kampung kan, klu tak blk raye sayu jeeee..

Tapi bile sudah meningkat dewasa suasana raye pon mcm dah lain je, dah tak semeriah dlu. Kalu dlu beria-ria shopping baju raye tapi sekarang tak beli pon takpe dah. Pkai je baju yg lame2, lagipon baju opis nu berlambak2 yg masih baru, mcm2 pesyen ade kebaye, kurung dan byk lagi.



"Selamat Bercuti
dan Berhati-hati di jalan raya!"
PhotobucketPhotobucket




6 comments:

Nad Eusoff said...

owh..cedeynye sy..
sy mungkin raya kat kl jew kot..

ihik..tp takpe..bley tido tgh jalan..uhuk uhuk

Wawa_Nadwa said...

huk3!
jgn la anda bersedey kerna kite akn tido tgh jln same2.
hiks~

=)

Diana-k said...

kl mmmg akan lengang sampai camtuh skali ke?? leh golek2 atas jalan?? huhuhuh....

Wawa_Nadwa said...

yela kot.
rmai kate gitu.
sbb sy 1st time raye KL.
huhu!

=)

Chuckiesd said...

Aku tak payah apply...company dah arrangekan cuti 9 hari...start esok...but esok n isnin aku kener datang kejer...ader hal ckit...huhuhu...nasib baik kampung dekat...

Wawa_Nadwa said...

owh.
bguih nyer x yah apply.
nk kje ctu aah..
heee..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998