Tuesday, September 2, 2008

Idup Ampang!!

30hb arituh aku kuar jalan2 gi Mid Valley, gi tgk wayang dan main boling. Rindu seh nk main boling sbb dh lame aku tak main boling. Huhuhu!

Yeyy!! dh sampeiii, aritu tak jammed seh. Ingatkan time2 gini mesti jammed nyer maklumlah kan mlm merdeka depa2 ni mesti berduyun2 turun KL. Biase la kan ku mesti amek gambo sndri sape lagi nk amek kan tuk aku. hiks!
Sampai je trus aar naik atas nk beli tiket wayang, mak dat0k punye la ramai. Nak tak nak beratuq la jgk, nk tgk wayang nyer pasal. huh! dlm hati ku b'kate2 dorang ni tak reti2 dok umah ke? hahaha. Aku pun dua kali 5 jgk daaaa. Huhuhu! So, ku tgk cite nih Babylon A. D . Ku bg la je.
Pas je tgk wayang, ku trus main boling. Waduhh! Sebenarnye ku tak bape suke loh main kt cni sbb cam main dlm disko je, sakit mata main dlm nih. huh!
Walaupun main dlm gelap cam gini point aii tetap tinggi taw. Huuhuhu! Main 2 game aje. Tu pon tgn guwe udah sakit2 loh, semenjak tournament opis arituh tgn ni dh tak buleh angkat berat2 dh. huk3!
So, lepas penat bermain ku gi la makan kt rest favorite aku Dunkin donut. Cam biase klu mkn kt situ aku mesti order Chik Mayo. Nyam nyam!
Cakkkk!!~
Ingatkan terus blk la kan, buleh singgah Ampang Point la plak main boling lagik. Hahaha. Keje giler kan kan. Aku mase ni betoi2 dh tak larat seh, tapi takmo malukan org ampang so ku main jgk. kekekkee!
GUwe lawan ngan org bangi tuhhhh. Ahaks! Walaupon penat, tgn ni dah sakit ku main jgk, kang dorang ni suke perli haku. Tak suke btoii.. Yeyy! Akhirnye ku menang jgk. Idup Ampang!! ahaha.
Photobucket

Yey yeyyy!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998