Thursday, August 14, 2008

Raptai Konvo

Konvo pd 16hb nih akan diadakan di Dewan Sultan Iskandar ni, so aku ditugaskan sebagai pengumum nama graduat.
Mase raptai tadi punye la nervoussssss. Name student dah la pelik2, jenuh la nk menyebut nyer. Korang ingat senang ke, kalau silap sebut nama wat malu je tau. Walaupon dorang tak nampak kite malu la jgk kan. Kiteorg ditempatkan didalam satu bilik khas ade skrin kecik nk tgk la sape yg akan naik nnti. Berat jugak la tugas ni. Harap2 sume akan berjalan dengan lancar. Amin.
Suara aku bergema seluruh dewan nih tadi, taktau la camner esok. Bgaikan tak percaya je aku ada kt sini sekarang. Bkn aku sorang je bertugas pengumum nama graduat ni, rmai rupenye ade dlm 8 orang la jgk. Yelakan seramai 6 lebih ribu graduat yg akan menerima anugerah masing2. Korang bayangkan la camner la rupenye nnti. Huhuhuhu!!~

Kalian doakan semoga aku selamat dengan jayanya di sini ya. ;)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998