Thursday, August 14, 2008

Pesta Konvo

yEAHHHHH!! Akhirnye aku smpai jgk kt jb ni haaa.. Ku berhenti kt Sri Putri n nunggu la org menjemput. Ramai plak nk jemput aku hari tuh, maceh la yer susah2 je. Seronok kalau rmai kwn kt sini, korang call je zuppppp sampai. hiks!~
So, malam tuh ade perasmian konvo. Aku pegi ngn pacik, macik n anak2 nyer. Dh 3 tahun ku keje kt utm ni baru ku tau yg aku ade pacik yg keje utm jb. Laki bini plak tuh keje jb, ni kira cam bau2 bacang la sedara jauh. Tanpa berpikir panjang aku pun terima pelawaan tuk tido kt umah dorang. Beria-ria ajak tak sampai hati plak aku nk tolak. Plan nk tido umah bujang tapiii tilam bantal sume takde, takkan ku nk tido atas lantai selama seminggu plak kan..

Tetamu yg hadir malam tuh adalah Sultanah Johor, Duli Yang Maha Mulia Baginda Sultanah Zanariah binti Almarhum Tunku Ahmad, Naib Canselor dan rmai ragi lah. Ku tak bape perasan sbb kitaorg dtg lambat tetamu sume dh melawat tapak pameran.

Mase ni ade la student menyanyi. Buleh tahan la jgk dorang nyanyi, yela bkn calang2 org buleh nyanyi kan yg dtg bkn org biase pon. Kalau suara hancur buat malu universiti je.

Haaa.. yang pkai baju biru tu Sultanah Zanariah dan yang baru ijau tu Naib Canselor UTM.

Ade la byk tapak pameran tapi tak sempat nk amek gambo, yelakan sibuk tgk2 brg. ;)Byk jual baju2, kain n mcm2 la. Rambang mata la dibuatnyer.

Aku penat giler malam tuh, aku tau nk rehat n tido je. Dah la blk lambat, dalam kol 1 jugak la sampai umah. Yela kite ni menumpang so ikut je la. hIks!~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998