Friday, August 22, 2008

Pertandingan Bunga Api Antarabangsa

Baru je pulang dari jb ku terus gerak gi putrajaya sbb2 nyer nk pegi tgk munge api. Padahal badan ni penat sangat2, yela kan dr jb-kl mmg dh tak larat nk jln2 mane. Andai diberi pilihan bantal or munge api ni, akan ku pilih batalllll.. huhuhuhu!~

Sebenarnye kt putrajaya ni ade pertandingan bunga api antarabangsa. Mase ku pegi malam tuh, giliran korea punye la tuh. Cantik, menarik n memang da bommm lah. ;)

Bunge api ni dh nk mule je, handphone plak wat hal. Aiseyymennn!! Bateri kong la plak kan, hangin je hakuu. hiks!~
Ni muke penat sangat2, kalau la ade org wat pasal time ni mmg tgn ni dh naik ke muke dorng nih. hehehhehe!Oiiiii.. Cam tak keje je es0k. Huhuhu!! Walaupun badan ku penat, ku tetap gi keje tau. Dah lame woo tak masuk opis, rase bersalah je sbb berminggu-minggu takde. Tetibe rajin plak, ku sendri cam tak caya jer! ;)
* Ku masih menanti-nanti jawapan . Sampai bilakah aku harus menunggu. Waduhh!! Penantian ini satu penyiksaan. huk!~ (jawapan ape?? tungguuuuu!!) Aku akan umumkan tak lame lagik. ;)




2 comments:

Rohaizan said...

memang menarik pertunjukan bunga api ni; dari ofis saya pun boleh nampak.

Wawa_Nadwa said...

owhh yeke.
mesti best kan kan.
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998