Monday, August 25, 2008

Majlis Tahlil dan Tazkirah

Jumaat lepas kt ofis aku ade la buat Majlis Tahlil dan Tazkirah sempena menyambut ramadhan tahun 1429h. Majlis ni diketuai oleh Pengawai Agama UTM, Uztaz Khairudin bin Ramli.

Mase Ustaz ni bg tazkirah rase sayu je cara dia, mendayu2 n membuatkan kite rase ckup tersentuh. Ku mula cam nk menitiskan airmata. hiks! tp ku gagahi juaa.. ;)

Kedatangkan Ramadhan ini, celaka lah umat Rasullulah s.a.w jika:

1. Tidak mempedulikan dan tidak berkhidmat kepada org tua nye.
2. Tidak bersedekah
3. Mensia-siakan bulan ramadhan tanpa melakukan apa2 ibadat.

Byk gile makanan hari tuh, ade sate, laksa johor, rendang ayam, roti jala, kueh-mueh dan macam2 lah. Ku bwk agar2 je tuhhhh yg kaler ijau pink tuh, haaa tu aku bwk la tuh tpi mama la yg buat aku tolong beli brg2 je. Heee!~

Tgk ni, sempat lagi tapau tuk petang. Kekkee! Tak senonoh bdk nih kan kan. ;)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998