Tuesday, August 5, 2008

Ikan Jerung

Hari ahad lepas adik laki ku yg bongsu ni beria2 ajak aku gi k4. Disebabkan ku takde ape2 program ari ahad tuh so aku p0n on je la kan, kesian takde sape nk bwk dak kecik ni jln2. Setakat gi k4 tu ape la sgt kan, janji jgn mintak yg bukan2 yer. ;).

Photobucket

Rupe-rupenye dia beria-ia sgt nk gi k4 ampang tuh sbb nk tgk ikan jerung. Klu korng jln2 kt area ampang korang nmpk la banner ikan jerung tuh. Ingatkn bes0 la sgt alahaii kecik jerk. hiks! ;)
Photobucket

Korang ingat senang ke nk amek gambo2 ikan nih. Susah woo.
Photobucket

Yang ade ni je la gambo yg terbaik aku ngamik. ;)
Photobucket

Photobucket

Kalau bwk dak ni jln mesti dikenakan cukai. Walaupon dia dh mkn kt umah, klu dh kuar cam ni dan2 ckp lapo. So, ku order la Kueh Teow Goreng ni. Padahal tak abes p0n, saje je nk abeh kan wet akk nyer. Heee!~
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998