Thursday, August 14, 2008

Cermin Kete ku Pecahh!!!!

Sebelum ku bertolak ke jb semalam, satu lagi ujian yg datang. Tuhan je yg tau cam mane perasan aku. Sib baik mama ade mase tuh memberi semangat, yela ku sibuk nak gi jb cermin kete plak pecah.

Mase aku drive kt ampang hilir ade la org ngah potong rumput. Mase ku lalu maybe terkena batu kot n retak hancur berderai. Hukhukhuk! Sedih gilerrrr. Tak kan aku nak turun gi marah org tu, mintak ganti rugi plak kan. Dh la jalan tu sunyi, kang mcm2 buleh jd. Sib baik cermin pintu je, kalau la cermin depan tuh haaa.. aduhh.. lagik teruk. Kete tu ku biar je kt parking umah, 21hb aku blk kang pandai2 la nk gi betoikan. Tak reti2 lagiiii..
Sebenarnya aku baru lepas jumpe mama hantar brg n mintak restu nk gi jauh, dh la lame plak tuh. Huh, rasa nak nangis je.
Aku biar kan je kete ngn sepah camni trus gerak gi jb. Lantak lah malas dh nk pikir ape2.
Harap2 dh sampai KL nnti abah dh tolong bersihkan. HIks!~

6 comments:

Rohaizan Khamis said...

Nampak gayanya urusan tak selancar yang diharapkan.
Mungkin dugaan nak ke JB :)

Mohd Kamal said...

Ada hikmah disebalik nya... banyak2 bersabar.

Wawa_Nadwa said...

hmm..
Mekaseh yeah!

;)

mamasofif said...

alahai ciannye..baru 1st nak bertugas tuk konvo..cam2 hal plak yg jadi rupanye..dugaan tuk Wawa tu..

mamasofif said...

alahai ciannye..baru 1st nak bertugas tuk konvo..cam2 hal plak yg jadi rupanye..dugaan tuk Wawa tu..

Wawa_Nadwa said...

hmm..
tu lah kak.
rs tension sebenarnye.
tapi sib baik kt JB sume berjalan dgn lancar.
Alhamdulilah.
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998