Monday, July 7, 2008

TV ku sudah r0sak!

Aku ni memang jenis suke memerap kt dalam bilik. Lepas balik je keje memang jarang kuar dr bilik aku tuh. Sib baik ade TV takde la boring d0k dalam bilik kan. Tapiiiiiii baru-baru ni TV aku ni r0sak la plak. Deyhh! Boring tahan cipan nyer aku lepas blk keje. Aku rase kalau korang kt tempat aku agaknye dah sewel dah. huk!

Terpakse la haku berebut2 tgk TV kt luar dgn adik2 ku. Kalau adek bogsu ku dpt remote mmg org lain takde can nk tgk TV. Katun katun katun.!! Tak kira sok mlm ade cite sinderella guwe mau tgk.

Photobucket

HUh! Kena l0h beli TV baru.
Ade sape2 mau sedekah kn TV ke? or mau tulun repair ke? Or tulun belikan ke
Dialu-alukan. Hiks!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998