Monday, July 7, 2008

Tembam Nyer!

Waaaa...!!~
Pipi ku suda naik maaa. Adeh! Camner ni erk? Tapiii bdn ttp maintain okey.
Gambo ini membuktikan segala-gala nyer!

Photobucket

Tgk!! Pipi aku yg terlebih sudaaa!
Photobucket

Model tangga. Huk!
Bdn maintain ape kejadah nyer. Tgk je la bju ku tak lame lg mmg tak muat tuh. Kekekkee!
Photobucket

Iklan sat!!~
Cik Zira tu cam perli haku je. HIks!
Photobucket

So, ku kena la diet tuk sementara waktu nih. Ataupon puase je la sbb skrng bulan rejab mmg el0k la sgt klu nk puase. Hee! ;)




3 comments:

.::c!kzUrA::. said...

kamoo mmg udah tembam dong!hehe..toksah la nk diet lagik..u tu da sekeping tau..hiks! :D

Wawa_Nadwa said...

Cik Zura,
jgn nk pth kn semangat ku dh membara dan berkoba2 nk diet eyh.
hiks!
;)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tak per dik..
PP tembam nih...bukan semua orang ado...

hik hik hik...aset yg berharga tu..

hihihihi...

kekalkan ketembaman mu itu...

[haper haku dah merepek nih..]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998