Thursday, July 3, 2008

Specs = Cermin MatOoo!!

Photobucket

Huuuuiiiii. Sepanjang pagi nii ujan je dgn ku tak byk kroje mengant0k seyh. Sempat jgk tu amek gambo sendirik. Sebenarnye aku nk cite psl specs aku nih haa.

Alkisah nye bermula aku kerap pening n sakit pala. Ku sangka migrain mkn ubat cam gitu jgk sakit nyer. Doc pon nasihatkn pegi check mata.

Adehhhh!! Ku kena pkai spec maa.. Aku ni rabun jauh tp takde la teruk sgt pon. Silau ade lah sikit kalau drive malam mmg tak leh.
Aku ni keje hari2 ngadap pc wat kje, layan myspace, blog sane blog sini camner mata tak rosak. hiks!

Aku tak pkai selalu pon spec nih kadang2 je bile perlu sbb muke ku nmpk mcm macik2 loh. Elloww!! Ku mude lagi eyhhh.. ;)
Nak wat camner ekk.??? Mintak tulun Nabil lah. Nabil!!!!!!!!

Nabil : Lu pikir la sendirikkk!! ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998