Monday, July 7, 2008

Koleksi I [Lipstik]

Actually ku mmg ske soping lipstik. Cume lately ku sudah kurang kn membeli. Kaler pebret aku baby pink. Taktau sbb ape sesuweiii kot. ;)

Photobucket

Ni antara lipstik yg aku masih simpan. Ade lagi yang lain tapi udah kena rembat ngan mama n adik pompuan ku. Aku beli je lebih tapi ade yg tak pkai pon. Yela kt kedai lawooo bile blk dh cube x sesuwei la plak. So, simpan je la. Yang mane mama n adek aku buleh pkai dorang amek je sesuka ati. hiks!

Yang depan tu sume dah pendek2 tu makne nyer lipstik tu sume pebret haku. Yang pjg2 tu plak ku pkai kdng2 je ikot mood. Hee!

Photobucket

So, mane yg ku kurang pkai tu ku simpan je la kt laci. D0k je diam2 kt situ eyh.

Photobucket




2 comments:

cikzura said...

fuhhh..byk giler lipstik!!da bule bukak kedai da tu..hik! :p jgn mare ek cikwawa...

Wawa_Nadwa said...

tu l0h!
ingatkn mau wat bisnes lipstik.
kang bisnes kak mek x laku plak.
shian kan kan.
kekekkeke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998