Friday, July 25, 2008

KLCC

Lunch arini sempat jgk gi KLCC jalan-jalan cuci mata ngn ofismate ku kak nurul, cik zura n cik zira. Aduyaiii.. Ade sale beb, menguji kesabaran btoi la klu gi tempat2 gini. HIks! Sebenarnye ku mau carik mende sbb tu la ku kuar arini klu idak takde makne la nk kuar, baek ku dok ofis je kan. Ku bkn rajin sgt pon kuar2 nih sbb 2 jam tak ckup bg ku. Heee!~

Mase ku gi carik brg,aku soh la dema2 gi tempat lain so kiteorg ni berpisah lah. Lgpon ku tak reti la ade org d0k ngekor ku beli brg, kdng2 kesian jgk kt dorng mesti hangin je kena ikut kite kan. ;)

Setelah 1 jam berjalan akhirnye jumpe jgk brg yg ku carik-carik. Cube teka ape dlm nih?? Huhuhu!
So, dh penat berjalan kiteorg gi la mkn. Rase cam kejap je dh kol 2 tak puas jalan lagi. Hmm.. Menu tuk arini nasik ayam. Dalam byk2 pilihan, nasik ayam jgk menjadik pojaaan hatikuu.. :P
Cik Zira mkn nasik pataya kot. Arini baju mu cantek al-maklum la bju baru. Hee!~
Walaupon ngh sarat mengandung, larat lagi jalan2 tau. HIks!
Cik Zura senyum terpakse dalam hati " Ish, wawa nih org ngn sedap mkn nk amek gambo la plak" ;)
Mak buyung memang alergik btoi ngn kamera ssh btoi nk amek gambo nyer. Ish3!
Tgk pewot nyer kiut je, duedate klu tak silap akhir bln depan. Harap2 baby kuar 27hb yer!
Cube korang teka baby boy or baby girl??!!
Dari kol 1 smpai kol 2.30 = 6 hengget!!~HavE a NicE WeekEnD!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998