Wednesday, July 9, 2008

Fikir2 kan la..

Smlm lepas je berbuke puase dkt rumah ku bersiap tuk kuar. Dgn sape??? Dgn lalan. Kenal sape lalan??? Laa.. Tak kenal?? Tak kenal sudah dia tak femes p0n. hiks! ;)

Sebenarnye ku jarang kuar umah, blk keje je trus d0k terperam kt bilik. Kdng2 je baru kuar lepak minum2. So, pot lepak pilihan kt area dagang avanue 'Tmor Place' tu pon first time lepak situ saje mau cube.

Photobucket

Dak bju merah ni malam tuh je rasenye 3 batang dia isap. Satu sblom mkn dan 2 selepas mkn. Blom kira pagi, tghari, petang, time melabur of coz isap jgk kan. So, dah bape batang dah dalam 1 hari.
Takkan ku nk membebel kt dia plak kan mesti dia tak ske so aku membebel dlm ni je la kan. Hee. Klu dia nk marah pon ku pedulik ape ni blog aku kan aku nyer ske la. HIks!
Wah! Untung org yg ade blog ni. ;)

PhotobucketPhotobucket
Bile korng2 yg kt luar tu isap rokok kan tak fikir ke org sekeliling. Walaup0n ktorg2 ni yg tak isap rokok tapi kesan je lebih teruk dr perokok. Ish3!
Ku cadangkn klu nk merokok pon gi la lepas gian tuh dlm toilet. HOrmati la kami disekeliling ni ok!
Lu pikir la sendiri!!

3 comments:

.::c!kzUrA::. said...

kite kenal lalan!wink!! :)

owhhh dating yea?jelez je tau..hehe

kite stuju psl rokok ni..diorg ni xtau la nk dibuat cmne..nnt tak pepasal kite lak yg mati dlu..aiyo..xmau! :p

Wawa_Nadwa said...

alamak aii..
Cik Zura nih knal la plak..
Shhhhhh!!
diam2 dh la. hiks!
;)

Anonymous said...

hehe... pe class ko waa, ingt kan bradpit ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998