Tuesday, July 8, 2008

Aduyai! Jammed la pul0kk

Pagi ni ujan lebat membuatkan aku rase nk selak selimut sambung tdo. Hee! Apakan daya ku ade tanggungjwab yg harus ku wat. Aiyakkk! Nape arini bkn ari sabtu ke ahad ke? :)

Bdk ni beria2 nk bwk payung sndri pastu nk pkai payung pink aku plak tuh. Ceh!
Photobucket

Kuar je dari guard depan tuh dah sangkut dah. Ni baru kt simpang dpn umah ku blom lagi kt jln lain.
Photobucket

Sangkut dlm 15 minit jgk la kt cni. Tak gerak seyh! Sib baik kete ku ni kecik ape lagi wat jahat la ckit pagi2 nih. Kalu tak wat gitu tak gerak la aku nmpk gaye nyer. Huhuhuhu!
Photobucket

Keboringan. Kesejukan.
Photobucket

Abes la ko adek dah kol 7.30 dh ni masih sangkut lagi kt dpn lrt ampang tuh. Kalu korang kena marah ngn cekgu pandai2 la ko bg alasan eyh. ;)
Photobucket

Yang kt belakang tuh kwn adek yg salu tumpang aku pagi2. Ku p'gil dak ni Al0ng. Bijak bdknyer. kol 7.45 pagi, jalan yg masih gitu jugak ku drop je adek dkt2 ngan sek dia. Pandai2 la korang jln kaki eyh. Jalan skit je ok. Yela kan nk t'ggu mau nyer kol 8 kang korang masuk kelas. ;)
Photobucket

Sebenarnye ku nk tjuk baju hotlink nih haa. HIks! Ku ni pengguna hotlink yg setia sejak mula2 ku pkai hp tapi tak pasti sampai bile kesetiaan ku ini kerna mungkin ku akn beralih arah. Mungkin la mungkin juga tidak!! ;)
Korang nk tauuu adek2 ku n mama salu dpt reward hotlink sana reward sini yang aku rajin topup ni tak kasi ape2 pon. Kalu dlm bulan ni dorng tak kasi ape2 ku kan beralih arah jua. Selamat Tinggal hotlink!
ahaks!
*Baju ni dr pemberian seseorg yg sudah lama ku tidak ketemu. Alah baju pree kan wakk. Hiks!
Photobucket

Wah seyh! Kt Gleneagles Intan tu pon sangkut lagiii.. Wa masuk lmbt la nmpk gaye nyer arini
Photobucket

8.15pagi baru smpai opis. Maap yer b0s! bkn saluu.. Heee..

1 comment:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

a ah la dik..

PP kamoo dah sama mcm PP akak...

he he he..cucuk BOTOX eh...

hik hik hik

(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998