Friday, June 13, 2008

Samun


Buang terbiat ke hape amek gambo dlm toilet. hiks! Mase ni lepas haku wat facial kt Lot 10. Hari yang sama jgk adik lelaki haku sorang tu kena samun btol2 kt depan Maybank Sg. Wang. Kena kepong ngn bdk2 gengster siap hulur kerambit kt perut adik aku mintak duit n brg2 yg berharga. Adik aku tu mane la de duit kan. So, dorang dpt handphone cabuk je la. Sib baik x diape2 kn Ayie2! Kt situ kan dkt ngn pondok polis nape engko x gi report. ish2!

p/s: Korang kena hati-hati kalau nak jalan kt area tu sbb dah byk kes ok! ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998