Wednesday, June 25, 2008

Majlis Kesyukuran KST

Majlis ni diadakan sempena Kenaikan Pangkat Pensyarah ke Pensyarah Kanan. Takyah la cite detail eyh. So ade la ckit jamuan kesyukuran untuk staf KST.
KST = Kolej Sains dan Teknologi, ni bg yg taktau la yer kwn sekalian. hee ;)

"Beramah Mesra Sambil Berkelah dan Bersantai"

Mula2 mesti kena tempek gambo tokey nyer dlu. hiks!

Photobucket

Candid!!
Photobucket

Empat Dara pujaan. Opss! Silap yg sorang tu mak buyung eyh. Harap maklum! ;)
Photobucket

Muke kelaparan menunggu Dekan abes berucap. Hee!!
Photobucket

Haaa.. Abes nyer Dekan berucap sume senyum sampai ke tinge. Masing-masing udah kelaparan. Jom tgk gambo dorang yerrr!

Lambat nyer dorang amek makanan! Org dh lapo nih..
Photobucket

Amek ko, kambing sekor. Tapi sayangnye tak buleh makan kambing loh. Kang tak pasal-pasal sakit pala kan. Sapo yg susah. Den jgk!
Photobucket

Photobucket

ececceeh! wat muke tomei plak Topik ni. Lepuk kang! ;)
Photobucket

Bro Roslin n sape ntah. Hahhahaa. Sorry ku lupe la. ;)
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Waahh! Betoi santai bdk2 nih.
Photobucket

Haa. Ni Kak Nurul yg mak buyung tuh. hiks! Comei je kan. Malu2 kucin nk amek gambo. Katenye nampak dia bulat. hee! ;)
Photobucket

Korang nampak ayam sebeban nih. Actually aku dh mkn ayam dah. Pastu tak sangka plak staf katering tuh member lame kan. Siap hantar kt meja lagi. Sape nk abeskn nih. Ku dah kenyang. ;)
Photobucket

Dah kenyang pun tapau kek lagi. Hee. Buleh ngunyah petang kang kan. Hee. Camner la pipi tak bulat makan je!!!!!

Photobucket



1 comment:

Anonymous said...

best nye..meriah tuh...simple tpenjoy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998