Monday, June 23, 2008

Kenduri

Untuk pengetahuan korang, aku ni memang malas sgt bile nk gi kenduri kawen. heee! Ni pon pegi setelah dipakse, didesak dan diugut jgk la nk kena pegi ni. huhuhuhu!

Aku xnk pegi pon sebab nk elak dari soalan2 lazim yg akan ditanye kan.

"Bile mau kawen?" "Dah ade calon ke?" "Macik ade anak lelaki bujang ni haaaa.. bla.. bla.. blaa.."
Letih weh mau layan. hiks!

Photobucket

Bile lauk nk smpai ni?? Org dh lapar nih.
Photobucket

huu.. sedapnyerr.. Nyam3! hiks!
Photobucket

Kami punye meja special ckit la kan. Org lain sume buffet kami je dorang serve. Sbb Dato2 and Datin2 sume mau mkn. Huhuhu! ;)
Photobucket

Ni Makuda aku yg glamour mcm anak dara tau. Kalau jln2 ngn dia cam jln ngn kwn2 je. hiks!
Photobucket

U mau beli handphone ka? manyak murah maaa.. ;)
Photobucket

Mari kita posing ckit!!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998