Friday, June 20, 2008

Kampung kuuuuu!

Bagi korang2 yang takde kampung yang taktau rupe bendang ni la dia rupenye. hiks!

Photobucket

Bile balik kampung lepak kt tepi sawah terase tenang, damai, aman dan sentosa. heee!

Photobucket

Kalau org bando blk kampung pose tepi sawah gini la ngupe nye! Jagun je kan. Pelik je nengok nape bdk ni. ;)
Photobucket

Ade beruk sesat.. hiks!

Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

tumpa si airrrr... alahai, xde pacat ke.. klau aku la, dah lari...
bab2 comment ni no hal + kutuk no.1 nya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998